פלח שוק – מתכוננים לפסח בקול חי

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – מתכוננים לפסח בקול חי
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דירקטוריון 'בזק' מינה היום את סטלה הנדלר לתפקיד מנכ"לית 'בזק'. הנדלר תחליף בתפקיד את אבי גבאי, שהודיע לפני כחודשיים על פרישתו מניהול החברה. הנדלר תיכנס לתפקידה במהלך חודש אפריל, לאחר תהליך חפיפה מסודר עם המנכ"ל היוצא. הנדלר מילאה שורה של תפקידים בכירים בענף התקשורת בישראל.

    מארז יטבתה לפסחלקראת פסח משיקה 'יטבתה' מארז ייחודי של עשר שקיות שוקו (במקום 8 כיום) בכשרות מהודרת לפסח של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א. ההטבה מגלמת תוספת של 25%. בתוך כך, ב'יטבתה' סיימו את היערכותם לקראת חג הפסח והכשרת המחלבה לפסח למהדרין ובימים אלה משווקים ברשתות השיווק מגוון המוצרים של יטבתה כשרים לפסח בהשגחת בד"ץ מהדרין.

    2קווי הייצור של קבוצת המשקאות 'יפאורה' הוכשרו לפסח תשע"ג. מערך כשרות המהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א והגר"ש הכהן קוק שליט"א הובילו את הכשרת המפעל . מדובר בהיערכות לוגיסטית מקיפה, שכללה השקעה ארוכה והכוונה מדוקדקת של מורי ההוראה שליט"א – הכל בכדי שהמשקאות החביבים והמהודרים יפארו את שולחן חג הפסח של הציבור החרדי.

    3'עמינח' יוצאת במבצע לקראת פסח במסגרתו קונים מזרן 'קינג קויל הולילנד' ומקבלים את המזרן השני ב-50% הנחה. את המבצע ילווה קמפיין של החברה תחת הכותרת "הפסח הזה ישנים טוב – הרבה יותר טוב"

    תמונות תנור בלרס'בלרס' והשף אביגיל מייזליק מקיימים תחרות מתכונים לקראת פסח. הפרס הראשון הוא תנור 'בלרס' דו תאי כשר למהדרין ובנוסף עשרה מתכונים נוספים יזכו את שולחיהם בספר מתכונים של השף אביגיל מייזליק. את המתכונים ניתן לשלוח לפקס: 02-5637250 או למייל: [email protected] עד לתאריך 17.03.13.

    מסנן אוויר - אלקטרהלקראת פסח 'אלקטרה' יוצאת במבצע ניקיון לרוכשי מזגן מיני מרכזי בתפוקה של 4 כוח סוס ומעלה, כאשר מלבד 3 שנות אחריות מורחבת, יקבל כל רוכש גם מסנן אוויר לבית במחיר מיוחד.

    כפפות סיליקון מבצע BEKO פסח 2013חברת 'ברימאג' יבואנית 'BEKO' יוצאת במבצעים לפסח במסגרתם כל הקונה תנור איכותי של 'BEKO' מהדגמים המשתתפים במבצע מקבל סט סירים, כפפות סיליקון לכל סיר וחוברת מתכוני שף. בנוסף, לכבוד החג מציעה 'ברימאג' את נבחרת המקררים של 'BEKO' במחירים מיוחדים.

    מבצע LG פסח 2013'ברימאג' מיבאת לארץ גם את המותג 'LG' ויוצאת לקראת פסח במבצע 'נקי ומסודר' במסגרתו רוכשים מקרר SBS 3 או 4 דלתות מדגמי הסדרה המתקדמת המשתתפים במבצע ומקבלים שואב אבק רובוטי LG HOM-BOT בשווי של כ- 2000 ₪ מתנה.

    'טמבור' השיקה מניפת צבעים משוכללת בשם 'לגעת בצבע', שעל פיתוחה שקדו ב'טמבור' במשך 3 שנים. המניפה המכילה 1,561 צבעים מקוטלגים בשמונה משפחות צבע. בנוסף משיקה החברה מבצע לרגל חג הפסח ומציעה הנחה של 50% על האריזה השנייה ברכישת מארזי צבע 'סופרקריל' של ליטר.

    ללא שם'סימילאק' משיקה חדשנות מוצרית ידידותית לסביבה: עכשיו אפשר להפוך את פחית סימילאק למהדרין לצעצוע התפתחותי מהנה או לקופסת אחסון אופנתית. מארז המשחק פותח, עוצב והותאם באופן בלעדי עבור סימילאק בשיתוף פעולה עם חברת 'Ecodu' – המפתחת מוצרים חדשניים בתחום הצעצועים. המשחקים מתאימים לתינוקות מגיל 9 חודשים ומעלה



    0 תגובות